Tento typ infografiky byl pro mne velmi zajímavým objevem. Nutí člověka přemýšlet mnohem hlouběji, než jak je nutné u pouhé prezentace či posteru. Vzájemné protínání jednotlivých témat je až zoufale "viditelné".
Na začátku jsem tvořila Vennovy diagramy rozdělené na jednotlivé množiny podle prvního jazyka dítěte (čeština/čzj/žádný). Zjistila jsem ale, že je to příliš nepřehledné a složité, přestože si myslím, že by to byl velmi zajímavý projekt...
Nakonec jsem však od něj odstoupila, pro větší přehlednost a snazší začátečnickou tvorbu :) Rozdělení množin na slyšící a neslyšící se zdá být v tomto ohledu nejefektivnější. Ani zde ale není vše jednoznačné... Např. metody prvopočátečního čtení a psaní se přece (přes všechna doporučení i zdravý rozum) protínají v obou množinách. V této otázce jsem se spíše přikláněla k mé představě pro obě skupiny ideální metodou výuky prvopočátečního čtení a psaní.