Portfolio_Kočková

Portfolio_Kočková

autor Kateřina Kočková -
Počet odpovědí: 3

Do portfolia jsem zařadila vlastní přípravy, vypracované úkoly ze seminářů a hodnocení psané panem učitelem.

V odpovědi na Kateřina Kočková

Re: Portfolio_Kočková

autor Petra Vallin -

Dobrý den Katko,

děkujeme za zaslání materiálů do portfolia. Oceňuji jejich velkou pestrost od příprav hodin, přes zpětnou vazbu pana učitele Brůžka až po online aplikace pro učitele. Každý materiál něčím důležitým přispívá k Vašemu profesnímu rozvoji. Chtěla bych vypíchnout formativní hodnocení, které jste zvládla napsat popisným jazykem, jenž skutečně dával žákyni důležité informace a pozvbuzoval ji k vyzkoušení nových strategií (např. přečíst si po sobě svůj text znovu). 

Velmi cením, že jste dokázala na dálku podpořit dvě žákyně - vietnamskou holčičku, která se díky Vám mohla zlepšit v češtině, a druhou žákyni, která se díky Vám cítila méně osaměle. To je opravdu velký přínos a patří Vám za to díky.

Zápočet Vám zapíšeme, Petra Vallin

V odpovědi na Petra Vallin

Re: Portfolio_Kočková

autor Petra Vallin -

Dobrý den,

Ještě bychom vás přeci jen rádi poprosili o vyjasnění jedné věci.

Máme trochu pochybnosti o Vašem pracovním listě o hrachu a vašem pokusu o Princezně na hrášku. Odhady a hypotézy jsou výborný nápad, ale měly by se týkat dějů, které lze v přírodě pozorovat (zejména když je to v rámci prvouky). V tomto případě by se jednalo o otázky jako: Odhadni, za kolik dní začne hrách klíčit? Odhadni, za kolik dní se objeví stonek apod. 

Úkol by měl být smysluplný a využitelný. Vždy je proto dobré zamyslet se nad cíli, které aktivita má. Zkuste prosím společně s Pavlem formulovat cíl k činnosti, kterou jste připravili. Co se díky ní žáci naučili?

 Děkujeme.

Petra Vallin

 

V odpovědi na Petra Vallin

Re: Portfolio_Kočková

autor Kateřina Kočková -

Dobrý den,

pracovní list jsem upravila ve zmíněných oblastech.

K tomu jsem zformulovala tyto cíle:

  • Znát základní informace o rostlině hrách
  • Vyhledat a rozeznat důležité informace
  • Formulovat z nalezených informací správné odpovědi
  • Zpracovat data, porovnávat data