doplnění checklistu pro komunikaci s klientem

doplnění checklistu pro komunikaci s klientem

autor Kateřina Ešnerová -
Počet odpovědí: 0

V minulém semestru už jste si vytvořili checklist pro komunikaci s klientem.

Při tlumočení na dálku (RSI = remote simultaneous interpreting) je ale třeba s klientem vykomunikovat celou řadu dalších věcí. V rámci tohoto úkolu se tedy zamyslíte nad tím, co všechno byste měli pro takové případy do svého checklistu přidat.

Představte si, že tlumočení má proběhnout přes platformu KUDO stejně jako minulý týden naše simulovaná konference. Vyjděte ze své komunikace s klientkou minulý týden a spolu s kolegou z kabiny vybrainstormujte:

  1. jaké všechny informace týkající se tlumočení na dálku potřebujete klientovi předat,
  2. co všechno potřebujete naopak vzhledem k této formě tlumočení zjistit vy od něj.

Jak a co odevzdat

Odpovědi na otázky stručně sepište a odevzdejte (stačí jednou za kabinu) nejpozději do 27.4. 16:00. Vy, co nebudete za kabinu odevzdávat, vložte jakoukoli odpověď, abyste získali přístup k odpovědím kolegů ;)