V rámci řešení distanční výuky jsme zjistila, že i v kreativní oblasti, kterou vyučuji (výtvarná výchova-ateliéry), je velmi důležité velmi specificky a detailně zadat úkol, na kterém studenti prakticky pracují. Běžně ho diskutujeme při výuce a kreativně ho tvarujeme. To co normálně vyplývá při výuce, kdy studenti tvoří a pedagogové je "tvarují" v reálném čase, momentálně probíhá distanční formou. Takže jsme byla donucena být velmi specifická a exaktní při zadávání úkolů a dobrých příkladů, které mohou studenty inspirovat, jak při práci, tak při prezentaci svojich autorských věcí v on-line prostředí. Komunikujeme přes email a google disk, protože potřebuji na nahrávání souborů (fotografií) studentských prací velké úložiště. Kurz formativního hodnocení mi myslím byl v tomto velmi nápomocen, jak přesně studenty instruovat. Zpětnou vazbu dávám individuálně formou emailu. Studenti se takto mohou hodnotit, inspirovat a reflektovat mezi sebou, což je také jeden z jejich úkolů.
Musím dodat, že v mém odvětví je absence pedagoga při přímé výuce (v ateliéru) při práci s materiálem problémem. Tacitní znalost jde on-line formou těžko předat.