Distanční podpora žákům 5.C Chrásková

Re: Distanční podpora žákům 5.C Chrásková

autor Petra Horská -
Počet odpovědí: 0

Milá Míšo,

děkuji za vložení materiálů. Přikládám své postřehy k hodině Zeměpisu na téma Rakousko. Opět vám nabízím několik tipů k dalšímu zamyšlení.

O hodině jsem přemýšlela - úvod hodiny by měl pro žáky plnit silně funkci motivační – vzbuzení zájmu žáků pro probíranou látku. Jakými způsoby by mohl učitel probudit vnitřní zájem – vnitřní motivaci žáků pro učení? Zkuste si vytvořit v hlavě několik alterací výukové situace tak, aby: a) Nebyl v seznámení žáků s tématem primárně aktivní učitel, ale samotní žáci; b) došlo ke kladení zajímavých otázek, které by aktivizovali učení žáků.

Které kroky by bylo v hodné zařadit před tím, než by žáci začali pracovat s mapou (abyste ošetřila, že práce s mapou bude efektivní)? Případně jaké znalosti a dovednosti předpokládáte u dětí, aby zvládali tento úkol + jakým způsobem by probíhala kontrola? Možná by bylo vhodné hledání na mapě obohatit o další body a aktivitu gradovat (vytvořit její různé úrovně) pro různě šikovné děti.

Mějtre se hezky!

PH