Lucie - souhrn

Lucie - souhrn

von Lucie Paulovčáková -
Number of replies: 2

Dobrý den,

já jsem spíš tabulková, takže jsem poznatky z formativního hodnocení využila v tabulkách na různá témata hodnocení, přikládám do přílohy i s některými příklady.

Jak pracujeme v současné situaci:

Porady katedry probíhají v online prostředí MS Teams, komunikace telefonem (s více příjemci) nebo přes e-mail.

K výuce jsou pořádány webináře, hojně je využívané prostředí Moodle, studentům jsou zasílány odkazy na videa s tématikou předmětů, vkládány studijní materiály, zadávány úkoly s odevzdáním do prostředí LMS Moodle, probíhá komunikace v rámci fóra, pomocí konzultací přes toto prostředí nebo e-mailem, někdy ke konzultacím BP nebo DP i telefonicky. Hodnocení je písemné, studenti dostávají zpětnou vazbu individuálně. Zkoušky plánujeme přes testy v Moodlu nebo prostřednictvím hodnocených seminárních prací většího rozsahu s konkrétním zadáním.

Hezké další dny všem přeje Lucie

In reply to Lucie Paulovčáková

Re: Lucie - souhrn

von Veronika Laufková -

Milá Lucie,

velmi děkujeme za tak podrobný rozpis všeho, co pro studenty děláte. Z Vaší reflexe i jejich zpětných vazbe je patrné, že to studentům (i zkušeným učitelům a ředitelům) pomáhá.

Zdá se mi jako výborný nápad sdílet Vaši tabulku k sebehodnocení i s ostatními kolegy - sami si ji mohou upravit dle charakteristik svého předmětu, ale zdá se natolik obecná, že může fungovat i pro ostatní kolegy ve stejné podobě.

Vaše cíle, kritéria i aktivity, které jsou popsané pro předmět "Prezentační a komunikační dovednoasti II" jsou provázané a velice srozumitelně popsány. Za velmi zdařilé potom považuji provázanost mezi kritérii, sebehodnocením a vrstevnickým hodnocením. Je perfektní, že jste použila (v souladu se zásadami C. Dweckové) položku "Ještě nezvládl/a".

Oceňuji Vaše nasazení, promyšlenost zadání i pečlivé procházení zpětných vazeb. Z těch dostupných zde v příloze je patrné, že takto promyšlené a pojatý předmět byl pro studenty velmi cenný a jejich zpětná vazba byla v souladu s formativním hodnocením, velmi konkrétní, popisná.

Možná bych ještě zvážila, zda ve fázi nácviku studenty nevést ještě více (zejména při upozorňování na slabá či problematická místa) k doporučení formou otázek - napadlo mě například: Jak si myslíte, že na publikum působilo, když jste zvolila k Vašim šatům xy boty? Při dotazech jste používala opakovaně slovo „co“ - jakým způsobem by se tomu dalo vyvarovat?

Milá Lucie, přejem Vám mnoho pracovních, ale i osobních studentů a velice Vám děkujeme za Vaši dosavadní práci a nasazení, které věnujete práci se studenty. Jsme přesvědčeni o tom, že je to pro jejich učení nesmírně cenné a obohacující.

Veronika