Principy a indikátory FOHO na VŠ

Principy a indikátory FOHO na VŠ

autor Petra Vallin -
Počet odpovědí: 0

Dobrý den všem,

co se týká mého pojetí distanční výuky, tak jsem dost ve fázi experimentování. Na komunikaci používám klasický email nebo Moodle. Ale spíš si pořád nejsem jistá, jaké typy výstupů po Erasmus studentech požadovat. Co je v jejich moci vytvořit doma, sami a jak rozsáhlé by to mělo být? Nechci zadávat eseje, bojím se, že jich budou mít moc. 

Zkouším proto využívat videa s doprovodným úkolem, ale také aplikace jako Mindmeister (např. Studenti si přečtou 5 článků na téma "Differentiated Instructions" a vytvoří myšlenkovou mapu, která by měla reflektovat a syntetizovat myšlenky z článků). Druhou aplikaci, kterou hodlám použít pro další výstup, je Thinglink, která umožňuje vytvářet interaktivní obrázky. Takže zase nějaká jiná možnost, jak to udělat zajímavější. Ještě uvidím...

Jinak zde sdílím materiál, který jsem vytvořila jako podklad pro setkávání s kolegy z katedry ohledně našeho úkolu, tedy rozšiřování povědomí o formativním hodnocení na VŠ a jeho možnostech. Mám z toho radost a uvítám zpětnou vazbu, případně když to vyzkoušíte v akci (jednoho krásného dne, až budeme vypuštěni ven) a dáte mi vědět, jestli to bylo funkční. 

Petra Vallin