Úkol 2

Re: Úkol 2

par Michaela Kaslová,
Nombre de réponses : 0

Ad 1) Tříští se práce s tvarem a s číslem (pokud cíleně netrénujete kooperaci obou hemisfér). Stačilo by, kdyby děti spočítaly, kolik kdo má dílků a pak zpět složily papír a zjistily, že dané plocha je u všech stejná bez ohledu na to, z kolika částí je složena, pokud všichni stříhali stejný formát.

Na okraj: číslice nejsou cílem, nejsou ani v RVP PV povinné, psát je budou až v prvním ročníku (čím později, tím lépe pro poznávací proces číslo v roli počtu).

Ad 2) Pěkné, pozor na formulace: když třídíme, tak se zaměříme na STEJNOU DÉLKU", komentáře o delším a kratším provázku, než co mají, je na místě, kdy dítě váhá, kam provázek zařadit. JInak to dítě mate, při třídění dle délky je důraz na stejnost délky, další slova odpoutávají od podstaty.

Ad 3) (chybí čárky ve větách) Zadání poněkud zmatené, i když idea je OK. Myslela jste to takto: Každé dítě má korálky jedné barvy a stejné velikosti?

Ad 4) Nějak z toho vypadla idea zaplňování prostoru (v souladu s probranou látkou v ZS a s článkem Mozaiky - Cesta k míře, který je na internetu).

Ad 5) OK (jako v bodu 4, 3 - i zda chybí čárky ve větách) :-))