- Při práci s dětmi s touto básničkou bych každému dítěti přidělila jedno zvířátko. Říkala bych básničku a děti, jejichž zvířátko dělá vyřčený zvuk, by tento zvuk udělaly. Vždy po vyslovení slovesa bych dělala mezery, aby měly děti čas projevit se. Zde se objevují VÝROKY jednotlivých zvířat.
- ČÍSLO - Dále by mohly šikovnější děti spočítat, kolik zvuků zvířátek se celkem v básničce vyskytuje.
- PRAVDA/NEPRAVDA – Mohu se dětí ptát na otázky a oni mi budou odpovídat ANO nebo NE. (Je pravda, že pes štěká? – ANO, Je pravda, že ovce kokrhá? - NE)
líbí se mi představa propojení těchto aktivit. Myslím si, že básnička, která dává téma zvířat, se s dětmi může hodit vždycky a je možné se k ní vracet.
Takže si umím představit vlastně propojit všechny tři aktivity