Práce s básničkou

Práce s básničkou

par Karolína Hýblerová,
Nombre de réponses : 1
  • Při práci s dětmi s touto básničkou bych každému dítěti přidělila jedno zvířátko. Říkala bych básničku a děti, jejichž zvířátko dělá vyřčený zvuk, by tento zvuk udělaly. Vždy po vyslovení slovesa bych dělala mezery, aby měly děti čas projevit se. Zde se objevují VÝROKY jednotlivých zvířat.
  • ČÍSLO - Dále by mohly šikovnější děti spočítat, kolik zvuků zvířátek se celkem v básničce vyskytuje.
  • PRAVDA/NEPRAVDA – Mohu se dětí ptát na otázky a oni mi budou odpovídat ANO nebo NE. (Je pravda, že pes štěká? – ANO, Je pravda, že ovce kokrhá? - NE)
En réponse à Karolína Hýblerová

Re: Práce s básničkou

par Johana Mlejnská,

líbí se mi představa propojení těchto aktivit. Myslím si, že básnička, která dává téma zvířat, se s dětmi může hodit vždycky a je možné se k ní vracet. 

Takže si umím představit vlastně propojit všechny tři aktivity