Přiložený soubor má horší kvalitu obrázků, aby jej bylo možné nahrát v požadované velikosti. Originální soubor mohu zaslat mailem nebo přes úschovnu.
Ad 1) pěkné, doufám, že rozhovor s dětmi obsahuje klíčová slova.
AD 2) ZAMÝŠLEJÍ je asi silné slovo, vzhledem k neznalostem a malým zkušenostem, nízké schopnosti porovnávat v představě jde spíš o hádání.
Rozhodně NEMĚŘÍTE! To byste museli pracovat s jednotkovým útvarem a dospět k číslu, zde vzhledem k věku by to muselo být přirozené číslo, což zaručit nemůžete. Provázek jako jednotka by musel být souměřitelný s měřeným objektem. Zde jen porovnáváte (provázek je stejně dlouhý jako); Nedovedu si představit, jak dítě odstřihne konce obrázku a udrží je u sebe, aniž by se konce překrývaly.
Kapitola Cesta k míře vám vysvětlila, kdy můžete použít slovo velikost (u porovnávání rozhodně ne).
Ad 3) prosím, pročtěte si znovu kapitolu o modelech čísla. Konfigurace nejsou rytmus. Z metod řešení stavíte na transformaci.
Ad 4) Chybí klíčová slova pro fixaci významu směr; zaplňování prostoru není v souladu s "cestou k míře", zde jde spíš o chápání podmínky "jakkoli co nejvíc dovnitř" (sledujte kapitolu Mozaiky - cesta k míře na internetu
Ad 5) Podmínky budou naplněny, pokud zvědomíte ony procesu; chybí jazykový komentář.