Kateřina Mikulcová

Kateřina Mikulcová

autor Kateřina Mikulcová -
Počet odpovědí: 1
V odpovědi na Kateřina Mikulcová

Re: Kateřina Mikulcová

autor Michaela Kaslová -

Ad 1)

Číslice není číslo; číslice čím později- tím lépe. U stříhání se dítě více soustředí na techniku s nůžkami než na to, jak získá daný počdet kusů (pozor na tříštění pozornosti); doporučuji následnou diskusi s dětmi.

Ad 2) Vhodné, jen na okraj: spíš než směřovat k třídění "STEJNĚ DLOUHÉ PROVÁZKY K SOBĚ" než uspořádání, které je samo o sobě složité, pak ovšem nemůžete používat dva vztahy k sobě opačné, ale jen jeden z nich.

Ad 3) rytmus není uspořádání konfigurace není rytmus, konfigurace není uspořádání................

Ad 4) Aby šlo o směr, musí být v daném směruje jedna šipka, jinak jde o něco jiného! Tyto směru byste měla zvědomit bez kombinace s teorií míry (počet kroků apod. to přísluší dětem kolem sedmého roku); zaplnitprostror(cesta k míře viz kapitola skript na internetu) není zřejmý

 

Ad 5) Dítě nad 80 % případů nezvládá vytvořit plánek lepením nebo kreslením nad 12 kostek, kódováním do  půdorysu (Kaslová 1988) nevytvoříte podmínky pro to, aby si dítě ze záznamu stavby představovalo současně a porovnávalo je tak, aby si uvědomovalo více možností ; v tomto smyslu práce s možnostínení  naplněna