Co vše při domlouvání zakázky komunikovat klientovi?

Co vše při domlouvání zakázky komunikovat klientovi?

autor Kateřina Ešnerová -
Počet odpovědí: 0

V rámci poslední hodiny jste si vyzkoušeli komunikaci s klientkou těsně před akcí, tedy ve fázi, kdy už je zakázka domluvená. Shodli jsme se, že v této fázi bylo klientce třeba komunikovat následující:

  • ano, počítáme s vámi na tlumočení
  • potřebujeme přípravu + proč (ideálně vysvětlení vztáhnout na posluchače)
  • díky za materiály
  • potvrzení času, kdy na místo dorazíte

Ještě mnohem víc je toho ale třeba vykomunikovat předtím - při domlouvání zakázky.

Představte si, že vás kontaktoval nový klient. Chce využít vašich služeb pro tlumočení celodenní konference, než si ale definitivně plácnete, potřebujete se domluvit na spoustě věcí. Klienti často netuší, jak přesně tlumočení funguje a co je k němu zapotřebí. Informace, na základě kterých, se dohodnete na finální podobě spolupráce tedy musejí přijít od vás. Zároveň musíte nějaké informace získat od klienta.

Vybrainstormujte:

  • jaké všechny informace potřebujete klientovi ve fázi domlouvání zakázky předat,
  • co všechno potřebujete naopak zjistit vy od něj.

Výstup (ideálně v podobě checklistu) odevzdejte jako odpověď v tomto fóru nejpozději do 2.1. 15:00. Jakmile odpovíte, získáte přístup k odpovědím kolegů. (Na základě nich si pak v další fázi tohoto domácího úkolu budete moci svůj checklist doplnit.)