Studentům KVV: 1. ročníku, 1. stupně jsem rozdala barevné papírky, a vysvětlila jim techniku semaforu. Při probíraném tématu mi dávali okamžitou zpětnou vazbu, či danému tématu rozumí nebo ne. Studenti si tuto techniku vyzkoušeli i sami z pozice učitele při své prezentaci. |
V odpovědi na Pavla Gajdošíková
Re: Realizace techniky semaforu- barevné papírky
autor Veronika Laufková -
Milá Pavlo,
nejprve mnohokrát děkujeme, že jste realizovala techniku semaforu a podělila jste se s námi o tuto reflexi.
Sama jste si potvrdila, jak je potřeba studenty všem těmto technikám učit, ale že to má smysl, protože v konečném efektu dokážou zefektivnit výuku a studenti se toho mohou více naučit.
Zároveň velice oceňuji, že jste jim techniku, kterou mohou sami využít ve své výuce, představila a reflektovala s nimi!
Věříme, že postupné zavádění těchto a dalších technik postupně přinese své plody!
Srdečně
Veronika