Jak vnímají ředitelé českých základních škol hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?
Jak vnímají ředitelé českých základních škol hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?
Re: Jak vnímají ředitelé českých základních škol hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?
Zdravím, je myšleno, jak s ním pak nadále pracují, zda je pro ně přínosné? Pokud ano, nahradila bych sloveso "vnímají", které nevyjadřuje, že pátráme po praktické odezvě na inspekční hodnocení.
Re: Jak vnímají ředitelé českých základních škol hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?
Díky všem za komentáře. Ano ve výsledku jde o i to, jak ředitel s inpekčním hodnocením naloží, nicméně není to přímočarý proces a to vnímání je důležité. Možná bych tedy VO přeformulovala trochu krkolomně na " Do jaké míry získávají ředitelé českých základních škol vhled do kvality fungování školy na základě hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?"
Re: Jak vnímají ředitelé českých základních škol hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?
Dobrý den, Danielo,
připojuji se ke kolegyni, formulace - vnímají - mi připadá nejasná. Vnímají pozitivně, negativně, ale o to vám asi nejde. Abych se přiznala, nenapadá mě jiná možnost, kterou bych vám nabídla :). Jak následně pracují....
Re: Jak vnímají ředitelé českých základních škol hodnocení Českou školní inspekcí v rámci vybraných kritérií tzv. modelu kvalitní školy?
Pěkný den, Danielo,
otázka vedoucí k hodnocení ČŠI s ohledem na model kvalitní školy (jeho oblasti a kritéria) mi přijde důležitá a zajímavá.
Z otázky mi není přesně jasné, co má být cílem zjištění. Souhlasím s Evou a její zpětnou vazbou na použité sloveso "vnímají". Je cílem zjistit, jestli považují hodnocení ČŠI za podstatné pro kvalitní rozvoj školy? Jak je hodnocení ČŠI využitelé pro strategické plánování? apod. Z otázky mi nevyplývá, k čemu má výstup směřovat..
Osobně by mě zajímala kvalita hodnocení a jeho praktická využitelnost pro rozvoj školy v oblastech daných modelem kvalitní školy. I jaké používá ČŠI nástroje k vytvoření takových hodnocení.