Jak rozvíjet čtenářskou gramotnost u dětí, které přicházejí do 1. třídy se znalostí čtení?
Jak rozvíjet čtenářskou gramotnost u dětí, které přicházejí do 1. třídy se znalostí čtení?
Re: Jak rozvíjet čtenářskou gramotnost u dětí, které přicházejí do 1. třídy se znalostí čtení?
Ak to nie je nová téma, tak by som otázku doplnil o cieľ. Ako najlepšie, najefektívnejšie, najkvalitnejšie rozvíjať gramotnosť.
Re: Jak rozvíjet čtenářskou gramotnost u dětí, které přicházejí do 1. třídy se znalostí čtení?
A jak by jsi chtěl určit, co to je najlepšie, najefektívnejšie, najkvalitnejšie? Podle toho, kolik přečtou znaků za minutu, nebo správnost? Atd... :)
Re: Jak rozvíjet čtenářskou gramotnost u dětí, které přicházejí do 1. třídy se znalostí čtení?
Jde pouze o rozvíjení čtenářské gramotnosti takových dětí, nebo jde o to, jak s nimi pracovat v rámci třídy, kde zbytek dětí číst neumí? Nebo jde ve výzkumu o obé? (Z otázky mi to není zcela zřejmé.)
Re: Jak rozvíjet čtenářskou gramotnost u dětí, které přicházejí do 1. třídy se znalostí čtení?
Nabízím tuto alternatrivní fomulaci ke zvážení:
Jaké jsou možnosti rozvoje čtenářské gramotnosti u žáků, kteří v době zahájení školní docházky již zvládají techniku čtení?
Re: Jak rozvíjet čtenářskou gramotnost u dětí, které přicházejí do 1. třídy se znalostí čtení?
Jak správně chápat slovo rozvíjet? Z 1. formulace VO mi to iniciuje spíše význam jak se vypořádat s pokračováním ve výuce čtení, kdežto ve 2. formulaci od Dr. Starého to chápu jako rozvíjení nad rámec toho, co se učí běžní žáci a dále zvyšovat náskok ve čtení.
Re: Jak rozvíjet čtenářskou gramotnost u dětí, které přicházejí do 1. třídy se znalostí čtení?
Ta upravená otázka se mi líbí. Vidím v ní potenciál právě toho, aby žáci, kteří už čtou neustrnuli.