.
V odpovědi na Eva Jarošová
Re: Využití formativního hodnocení v českém základním školství
autor Anna Tomášová -
Milá Evo,
tvá práce splňuje všechna kritéria a zadání. Je srozumitelná a přehledná. S výsledky se dokáži ztotožnit. Domnívám se, že většina učitelů používá slovní hodnocení spíše, než psané. Jejich argumentům rozumím. Jen mi přijde, že množství respondentů není úplně reprezentativní. Zajímalo by mě, jestli by se výsledky změnily, kdyby do výzkumu bylo zapojeno více učitelů.
Děkuji za tvou práci,
Aňa
tvá práce splňuje všechna kritéria a zadání. Je srozumitelná a přehledná. S výsledky se dokáži ztotožnit. Domnívám se, že většina učitelů používá slovní hodnocení spíše, než psané. Jejich argumentům rozumím. Jen mi přijde, že množství respondentů není úplně reprezentativní. Zajímalo by mě, jestli by se výsledky změnily, kdyby do výzkumu bylo zapojeno více učitelů.
Děkuji za tvou práci,
Aňa
V odpovědi na Eva Jarošová
Re: Využití formativního hodnocení v českém základním školství
autor Anna Svobodová -
Nazdárek!
Tvé shrnutí se mi líbí - je stručné, přehledné a myslím si, že i výstižné. Jen mi nejde najít ten článek - hází mě to na "Exploring the Role of Positive Leadership for Mobilizing Innovative Practices: A Social Network Approach" - sice je to článek ze stejného časopisu, ale trochu úplně jiný...
Tvé shrnutí se mi líbí - je stručné, přehledné a myslím si, že i výstižné. Jen mi nejde najít ten článek - hází mě to na "Exploring the Role of Positive Leadership for Mobilizing Innovative Practices: A Social Network Approach" - sice je to článek ze stejného časopisu, ale trochu úplně jiný...
V odpovědi na Eva Jarošová
Re: Využití formativního hodnocení v českém základním školství
autor Jana Stará -
Dávám ještě 5 bodů, ale vaše zpětné vazby nejsou psány dle kritérií. Na druhou stranu je fajn, že se pozastavujete nad významem publikací, které vybraly vaše kolegyně.