Učitelský pohled na školní ne/úspěšnost na 1. stupni základní školy: potřeba nové definice

Učitelský pohled na školní ne/úspěšnost na 1. stupni základní školy: potřeba nové definice

by Karolína Bučková -
Number of replies: 3
In reply to Karolína Bučková

Re: Učitelský pohled na školní ne/úspěšnost na 1. stupni základní školy: potřeba nové definice

by Tereza Tatíčková -
Milá Karolíno,
tvá rešerše je přehledná, srozumitelně vystihuje výzkumnou otázku i cíl výzkumu. Jasně popisuješ, jak probíhal sběr dat i kdo byli účastníci studie. Oceňuji, že jsi dobře vystihla tři hlavní přístupy učitelů ke školní (ne)úspěšnosti žáků – výkonnostní model, chování a adaptaci a relativní pojetí.

Zaujalo mě, že zdůrazňuješ, jak jsou učitelé vůči pojmu školní neúspěšnosti kritičtí, ale zároveň jej v praxi stále používají. Pěkně také poukazuješ na propojení úspěšnosti s kognitivními schopnostmi a výkony žáků.

Text je stručný, výstižný a pomáhá dobře pochopit hlavní výstupy výzkumu. Děkuji za tvou práci!
In reply to Karolína Bučková

Re: Učitelský pohled na školní ne/úspěšnost na 1. stupni základní školy: potřeba nové definice

by Anna Tomášová -
Milá Karolíno,
tvá práce splňuje všechny zadané parametry. Tvá rešerše je jasná a přehledná.
Zaujalo mě tvrzení, že jsou učitelé k pojmu "školní neúspěch" kritičtí, ačkoliv dokáží děti "správně" zaškatulkovat. Souhlasím s tvrzením, že individualizovaná výuka je pro úspěšnost žáka klíčová.
Díky za tvou práci
Aňa
In reply to Karolína Bučková

Re: Učitelský pohled na školní ne/úspěšnost na 1. stupni základní školy: potřeba nové definice

by Jana Stará -