.
Učitelský pohled na školní ne/úspěšnost na 1. stupni základní školy: potřeba nové definice
autor Karolína Bučková -
Počet odpovědí: 3
V odpovědi na Karolína Bučková
Re: Učitelský pohled na školní ne/úspěšnost na 1. stupni základní školy: potřeba nové definice
autor Tereza Tatíčková -
Milá Karolíno,
tvá rešerše je přehledná, srozumitelně vystihuje výzkumnou otázku i cíl výzkumu. Jasně popisuješ, jak probíhal sběr dat i kdo byli účastníci studie. Oceňuji, že jsi dobře vystihla tři hlavní přístupy učitelů ke školní (ne)úspěšnosti žáků – výkonnostní model, chování a adaptaci a relativní pojetí.
Zaujalo mě, že zdůrazňuješ, jak jsou učitelé vůči pojmu školní neúspěšnosti kritičtí, ale zároveň jej v praxi stále používají. Pěkně také poukazuješ na propojení úspěšnosti s kognitivními schopnostmi a výkony žáků.
Text je stručný, výstižný a pomáhá dobře pochopit hlavní výstupy výzkumu. Děkuji za tvou práci!
tvá rešerše je přehledná, srozumitelně vystihuje výzkumnou otázku i cíl výzkumu. Jasně popisuješ, jak probíhal sběr dat i kdo byli účastníci studie. Oceňuji, že jsi dobře vystihla tři hlavní přístupy učitelů ke školní (ne)úspěšnosti žáků – výkonnostní model, chování a adaptaci a relativní pojetí.
Zaujalo mě, že zdůrazňuješ, jak jsou učitelé vůči pojmu školní neúspěšnosti kritičtí, ale zároveň jej v praxi stále používají. Pěkně také poukazuješ na propojení úspěšnosti s kognitivními schopnostmi a výkony žáků.
Text je stručný, výstižný a pomáhá dobře pochopit hlavní výstupy výzkumu. Děkuji za tvou práci!
V odpovědi na Karolína Bučková
Re: Učitelský pohled na školní ne/úspěšnost na 1. stupni základní školy: potřeba nové definice
autor Anna Tomášová -
Milá Karolíno,
tvá práce splňuje všechny zadané parametry. Tvá rešerše je jasná a přehledná.
Zaujalo mě tvrzení, že jsou učitelé k pojmu "školní neúspěch" kritičtí, ačkoliv dokáží děti "správně" zaškatulkovat. Souhlasím s tvrzením, že individualizovaná výuka je pro úspěšnost žáka klíčová.
Díky za tvou práci
Aňa
tvá práce splňuje všechny zadané parametry. Tvá rešerše je jasná a přehledná.
Zaujalo mě tvrzení, že jsou učitelé k pojmu "školní neúspěch" kritičtí, ačkoliv dokáží děti "správně" zaškatulkovat. Souhlasím s tvrzením, že individualizovaná výuka je pro úspěšnost žáka klíčová.
Díky za tvou práci
Aňa
V odpovědi na Karolína Bučková
Re: Učitelský pohled na školní ne/úspěšnost na 1. stupni základní školy: potřeba nové definice
autor Jana Stará -
5 bodů :-)