Distanční vzdělávání v náhradní rodině během pandemie COVID-19: Zkušenosti, výzvy a spolupráce s učiteli z perspektivy poručníků.

Distanční vzdělávání v náhradní rodině během pandemie COVID-19: Zkušenosti, výzvy a spolupráce s učiteli z perspektivy poručníků.

autor Andrea Galiová -
Počet odpovědí: 1
V odpovědi na Andrea Galiová

Re: Distanční vzdělávání v náhradní rodině během pandemie COVID-19: Zkušenosti, výzvy a spolupráce s učiteli z perspektivy poručníků.

autor Anna Drobná -
Hezký den,
Vaše práce je srozumitelná, odpovědi relevantní, citace v pořádku. Několik maličkostí:
- otázka d: použité kvalitativních metod a tematické analýzy není úplně silná stránka, doporučuji se podívat k některým kolegyním na jejich odpovědi u otázky d.
- otázka e: To ale přemýšlíte spíše kvantitativně. Kvalitativní výzkum přece neusiluje o zobecnitelnost výsledků.
- otázka f: V prvním a druhém odstavci opakujete téměř stejné informace. Pravděpodobně měl v textu zůstat jen jeden z nich?
- Doporučila bych zpřehlednit formát dokumentu, zvláště na začátku textu - příliš mnoho fontů, moc nadpisů.
ZV pro jinou práci je v pořádku.
Celkem 5 bodů.
Zdravím,
AD