Koťátková, S. (2002). Humanizace naší školy prostřednictvím osobnostně a sociálně rozvinutého učitele (Náhled do koncepce a účinnosti kurzu Osobnostní a sociální výchovy pro studenty učitelství 1. st. ZŠ). Pedagogická orientace, 3, 84-94. https://journals.muni.cz/pedor/article/view/8314/7480
Humanizace naší školy prostřednictvím osobnostně a sociálně rozvinutého učitele
от Anna Žďárová -
Количество ответов: 3
В ответ на Anna Žďárová
Re: Humanizace naší školy prostřednictvím osobnostně a sociálně rozvinutého učitele
от Michaela Schůtová -
Milá Aničko,
oceňuji výběr velice zajímavého tématu. Z hlediska struktury, srozumitelnosti a obsahu je rešerše velmi kvalitně zpracovaná. Největší problém představuje stáří článku (2002), který je starší než požadovaných 10 let.
oceňuji výběr velice zajímavého tématu. Z hlediska struktury, srozumitelnosti a obsahu je rešerše velmi kvalitně zpracovaná. Největší problém představuje stáří článku (2002), který je starší než požadovaných 10 let.
В ответ на Anna Žďárová
Re: Humanizace naší školy prostřednictvím osobnostně a sociálně rozvinutého učitele
от Jana Zrůstková -
Ahoj Aničko, tvoje rešerše se mi moc líbila – byla stručná, ale přitom výstižná a srozumitelně shrnovala hlavní body článku. Ocenila jsem, že jsi jasně formulovala výzkumnou otázku i cíl studie a že jsi přehledně popsala metodu sběru dat i vzorek respondentů. Také se mi líbí, že jsi v závěru zvýraznila přínos kurzu OSV pro osobnostní a sociální rozvoj studentů a nezapomněla zmínit ani širší přesah pro pedagogickou praxi. Možná bych jen trochu víc rozvedla konkrétní nálezy výzkumu – třeba jaké konkrétní dovednosti nebo změny u studentů byly nejčastěji uváděny. Jinak ale super práce, je vidět, že jsi se do toho opravdu ponořila.
В ответ на Anna Žďárová
Re: Humanizace naší školy prostřednictvím osobnostně a sociálně rozvinutého učitele
от Jana Stará -
Článek nespl'ňuje kritérium aktuálnosti. 4 body.