Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou.

Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou.

autor Simona Kocourková -
Počet odpovědí: 3
V odpovědi na Simona Kocourková

Re: Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou.

autor Martina Koppová -
Simono, přidávám hodnocení Tvé rešerše podle zadaných kritérií.

1. Vybraný článek je odborným textem. - ANO (jde o článek z časopisu Studia Paedagogica, který je recenzovaným vědeckým časopisem vydávaným Masarykovou Univerzitou)
2. Vybraný článek není starší než 10 let. - ANO (je z roku 2022)
3. Rešerše je zpracovaná v rozsahu 2000 – 3500 znaků bez mezer - ANO (má 3430 znaků bez mezer)
4. Text odpovídá na všechny zadané otázky (viz zadání). - ANO (všechny otázky jsou zodpovězeny, rešerše je přehledně strukturovaná)
5. Text obsahuje správně uvedený bibliografický odkaz na článek (citace zdroje). - ANO (citace je dle APA7, jedinou drobnou odchylku vidím v tom, že název a číslo časopisu není kurzívou)
6. Text je srozumitelný. - ANO (rešerše se příjemně četla, inspirovala mě přečíst si článek celý, děkuji!)

Všechna kritéra jsi tedy splnila.
V odpovědi na Simona Kocourková

Re: Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou.

autor Hana Kopecká -
Milá Simčo,
zvolila jsi, dle mého názoru, velmi zajímavý článek.
Tvá rešerše je přehledně zpracovaná a srozumitelná. Velice oceňuji specifikace výzkumných otázek, líbí se mi, že jsi se snažila podrobněji rozebrat hlavní nálezy. Dle zadaných kritérií je článek odborným textem a není starší než 10 let. Rozsah rešerše je odpovídající zadaným kritériím 2000 - 3500 znaků bez mezer. Zodpověděla jsi na všechny otázky v zadání a správně jsi ocitovala zvolený článek.

Děkuji a měj se dobře,
Hanka