Reklamy s frazémem

Reklamy s frazémem

autor Dinara Sagyndykova -
Počet odpovědí: 0

1.      Tchibo – „Za málo peněz hodně muziky“

Původní frazém: Za málo peněz hodně muziky

Modifikace: žádná, použit v původní podobě

Frazém je dobře známý, evokuje výhodný nákup. Působí důvěrně a pozitivně — budí dojem, že značka nabízí něco navíc za málo.

2.      Milka – „Máme srdce na dlani“

Původní frazém: Mít srdce na dlani (být otevřený, laskavý, soucitný)

Modifikace: pouze časová/personální změna

Evokuje jemnost, empatii a otevřenost. Vhodné pro značku, která se dlouhodobě profiluje jako „jemná“.

3.      Česká spořitelna – „Když se chce, cesta se najde“

Původní frazém: Kde je vůle, tam je cesta

Modifikace: výrazná – změna struktury i slov, ale význam zůstává zachován

Motivační, pozitivní sdělení. Působí moderněji než původní archaická verze.