Reklama - Vzájemné hodnocení
Děkuji za vypracování a odevzdání pracovních listů.
Nyní dostane každý v vás dva pracovní listy od dvou kolegyň/kolegů. Ty ohodnotí na základě těchto kritérií: číslo vyjadřuje míru souhlasu, 1 znamená rozhodně NE, 5 znamená rozhodně ANO
Například, pokud jste nadšený vyučující a otázka je Baví mě učit, označíte 5.
Kritéria |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Úkoly jsou vhodné pro cílovou skupinu studentů. |
|
|
|
|
|
Pracovní list odpovídá principům výuky receptivních dovedností. |
|||||
Instrukce k úkolům jsou jasné. |
|||||
Úkoly jsou různorodé a poutavé. |
|||||
Pracovní list efektivně cílí na relevantní jazykové jevy. |
|
|
|
|
|
Pracovní list poskytuje příležitosti k rozvoji kritického myšlení a poznání sociokulturních aspektů. |
Kromě toho prosím napište stručný komentář, kde shrnete silné stránky pracovního listu a doporučíte možnosti, jak ho vylepšit.
Například:
Úkoly jsou zajímavé a dobře odpovídají obsahu video reklamy, líbí se mi zejména část zaměřená na porozumění klíčovým frázím. Pozitivně hodnotím také otázky, které podněcují zamyšlení nad sociokulturní kompetencí s spojenou s návštěvou v české rodině.
Pro studenty může být náročné cvičení 3, kde není slovní banka, která by poskytla „lešení“. Napadá mě také možnost hraní rolí podle postav ve videu.
Svá hodnocení prosím vložte sem do 8. ledna. Na semináři pak budeme o PL společně diskutovat.