Skip to main content
DL 1
  • Home
  • Calendar
  • Support
    User support GDPR
  • More
English ‎(en)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
You are currently using guest access
Log in
DL 1
Home Calendar Support Collapse Expand
User support GDPR
Expand all Collapse all
  1. Aplikovaná dietetika PS
  2. Jak dosáhnout zdravé výživy, výživa vybraných skupin obyvatel
  3. Moje zdravá svačina - výukový materiál

Moje zdravá svačina - výukový materiál

Completion requirements
Opened: Friday, 20 October 2023, 6:00 AM
Due: Friday, 10 January 2025, 12:00 AM

Cíl úkolu: Cílem tohoto úkolu je, aby studenti připravili interaktivní a vzdělávací praktickou hodinu zaměřenou na téma zdravé školní svačiny pro žáky 2. stupně ZŠ. Studenti si vyzkouší, jak efektivně učit o zdravém stravování, a navrhnou výukové materiály, které podpoří aktivní účast žáků.

  1. Příprava výukových materiálů: Příklady možných činnpstí jsou uvedeny níže, ale můžete vymyslet i jinou libovolnou činnost.

    • Připravte pracovní list pro žáky, který bude zahrnovat:
      • Příklady zdravých a vyvážených školních svačin
      • Úkoly pro žáky, např. výběr vhodných potravin do svačinového boxu, skládání vlastní zdravé svačiny, nebo kvíz na téma zdravé stravování.
    • Navrhněte prezentaci (např. v PowerPointu), kterou můžete během hodiny použít k vysvětlení základních principů zdravého stravování a ke zobrazení vizuálních příkladů správné a nesprávné svačiny.
    • Vytvořte vizuální materiál (např. plakát nebo infografiku), který shrne klíčové body o zdravé školní svačině. Tento materiál může být použit na konci hodiny jako pomůcka k zapamatování hlavních informací.
  2. Praktická část hodiny:

    • Navrhněte plán praktické části hodiny, ve které žáci na základě získaných informací sami vytvoří zdravou školní svačinu (může být formou návrhu na papíře nebo reálného příkladu, pokud je to možné).
    • Zvažte, jakou formu aktivity žáci provedou (např. skupinová práce, diskuse, tvorba jídelníčků) a jak budete hodnotit jejich zapojení.
    • Promyslete, jak můžete žáky motivovat k tomu, aby se o zdravé svačiny zajímali i mimo školu (např. soutěže, výzvy, spolupráce s rodiči).
  3. Seznam potřebných pomůcek:

    • Připravte seznam pomůcek, které budou potřeba pro praktickou část hodiny (např. výživové tabulky, obrázky potravin, příklady balených svačin, případně reálné ingredience, pokud budou žáci svačinu připravovat fyzicky).

Struktura úkolu:

  1. Úvod a teoretická část (popis významu zdravé svačiny)
  2. Příprava výukových materiálů (pracovní list, prezentace, vizuální materiály)
  3. Plán praktické části hodiny (popis aktivit, které žáci vykonají)
  4. Seznam pomůcek a doporučení pro hodinu

◄ Jak dosáhnout zdravé výživy, výživa vybraných skupin obyvatel
Nemoci vyžadující omezení sacharidů ►
Contact site support
You are currently using guest access (Log in)
Get the mobile app
Powered by Moodle