Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Kalendář
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Kalendář Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Aplikovaná dietetika PS
  2. Jak dosáhnout zdravé výživy, výživa vybraných skupin obyvatel
  3. Moje zdravá svačina - výukový materiál

Moje zdravá svačina - výukový materiál

Požadavky na absolvování
Otevřené: pátek, 20. října 2023, 06.00
Termín: pátek, 10. ledna 2025, 00.00

Cíl úkolu: Cílem tohoto úkolu je, aby studenti připravili interaktivní a vzdělávací praktickou hodinu zaměřenou na téma zdravé školní svačiny pro žáky 2. stupně ZŠ. Studenti si vyzkouší, jak efektivně učit o zdravém stravování, a navrhnou výukové materiály, které podpoří aktivní účast žáků.

  1. Příprava výukových materiálů: Příklady možných činnpstí jsou uvedeny níže, ale můžete vymyslet i jinou libovolnou činnost.

    • Připravte pracovní list pro žáky, který bude zahrnovat:
      • Příklady zdravých a vyvážených školních svačin
      • Úkoly pro žáky, např. výběr vhodných potravin do svačinového boxu, skládání vlastní zdravé svačiny, nebo kvíz na téma zdravé stravování.
    • Navrhněte prezentaci (např. v PowerPointu), kterou můžete během hodiny použít k vysvětlení základních principů zdravého stravování a ke zobrazení vizuálních příkladů správné a nesprávné svačiny.
    • Vytvořte vizuální materiál (např. plakát nebo infografiku), který shrne klíčové body o zdravé školní svačině. Tento materiál může být použit na konci hodiny jako pomůcka k zapamatování hlavních informací.
  2. Praktická část hodiny:

    • Navrhněte plán praktické části hodiny, ve které žáci na základě získaných informací sami vytvoří zdravou školní svačinu (může být formou návrhu na papíře nebo reálného příkladu, pokud je to možné).
    • Zvažte, jakou formu aktivity žáci provedou (např. skupinová práce, diskuse, tvorba jídelníčků) a jak budete hodnotit jejich zapojení.
    • Promyslete, jak můžete žáky motivovat k tomu, aby se o zdravé svačiny zajímali i mimo školu (např. soutěže, výzvy, spolupráce s rodiči).
  3. Seznam potřebných pomůcek:

    • Připravte seznam pomůcek, které budou potřeba pro praktickou část hodiny (např. výživové tabulky, obrázky potravin, příklady balených svačin, případně reálné ingredience, pokud budou žáci svačinu připravovat fyzicky).

Struktura úkolu:

  1. Úvod a teoretická část (popis významu zdravé svačiny)
  2. Příprava výukových materiálů (pracovní list, prezentace, vizuální materiály)
  3. Plán praktické části hodiny (popis aktivit, které žáci vykonají)
  4. Seznam pomůcek a doporučení pro hodinu

◄ Jak dosáhnout zdravé výživy, výživa vybraných skupin obyvatel
Nemoci vyžadující omezení sacharidů ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle