Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Kvalitativní výzkum (JSB514 a JSB575) LS 2025
  2. 3. Metody sběru dat (s důrazem na rozhovory) (5. 3. 2025)
  3. DÚ: Návod k rozhovoru a informovaný souhlas

DÚ: Návod k rozhovoru a informovaný souhlas

Požadavky na absolvování
Otevřené: sobota, 7. listopadu 2020, 00.00
Termín: středa, 12. března 2025, 09.00

Na základě doporučení z hodiny vytvořte návod k rozhovoru a informovaný souhlas k rozhovoru, který budete realizovat. Vybrat si můžete z následujících dvou témat:

1) Jak vnímají studium na vysoké škole zahraniční studující? 
2) Jak vypadá pobírání dávek z perspektivy jejich příjemců?
 

Zásady vypracování návodu k rozhovoru:

- otázky formulujte tak, aby byly pokud možno otevřené, jasné a vedoucí k popisu, aby povzbuzovaly k vyprávění a aby nebyly sugestivní

- pokuste se je řadit do tematických bloků, aby byla jasná linka (tj. neskákat z tématu na téma, prostě jako v normálním rozhovoru), pokuste se zároveň o takovou strukturaci, která bude odpovídat dramaturgii tak, jak jsme o ní mluvili na hodině (icebreakers, rozehřívací otázky, sondující otázky, spekulující otázky...).

- pokuste se formulovat návod maximálně podrobně.

Co se týče informovaného souhlasu k rozhovoru, tak vypracujte svůj vlastní, který se Vám zamlouvá a splňuje Vaše představy - inspirujte se v handoutu. 

Pokud nad vypracováním úkolu vzniknou nějaké otázky či pochybnosti, neváhejte je do textu napsat. Výsledný text nesmí mít méně než 1,5 normostrany.

◄ DÚ: Reflexe dvou (cizích) rozhovorů
Prezentace 12. 3. 2025 ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle