Перейти к основному содержанию
DL 1
  • В начало
  • More
Русский ‎(ru)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало
Развернуть всё Свернуть всё
  1. Speciální a inkluzivní pedagogika I.
  2. Vstupní úkol - reflexe dosavadní zkušenosti
  3. úkol č. 1

úkol č. 1

Требуемые условия завершения
Opened: пятница, 25 мая 2018, 00:00
Due: пятница, 1 июня 2018, 00:00

Popište charakteristiku žáka se speciálními vzdělávacími potřebami (zdravotním postižením včetně specifických poruch učení nebo chování, s odlišným mateřským jazykem, sociálním znevýhodněním), kterého vzděláváte nebo jste v minulosti vzdělávali. Vyberte jednu oblast projevů postižení nebo znevýhodnění žáka  a napište, jaká opatření jste v reakci na tento projev využívali a jak se tato opatření osvědčila (případně neosvědčila).

Rozsah úkolu - 2 normostrany (není nutná titulní strana, úkol označte názvem "úkol č. 1").

V charakteristice žáka uveďte druh speciálních vzdělávacích potřeb, projevy daného postižení/znevýhodnění ve výuce a interakci se spolužáky (např. zvýšenou unavitelnost, neporozumění instrukcím, sníženou schopnost koncentrace pozornosti, obtíže v navazování vztahů, náchylnost k afektům apod.). Nezapomeňte také na popis silných stránek a zájmů dítěte, zejména těch, které jste využil/a v podpoře žáka.

◄ Oznámení
platné znění vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných ►
Contact site support
Вы используете гостевой доступ (Вход)
Скачать мобильное приложение
Powered by Moodle