Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Ústní a písemné vyjadřování
  2. 26. 11. 2020_TELEFONNÍ KONVERZACE
  3. TELEFONNÍ ROZHOVOR

TELEFONNÍ ROZHOVOR

Požadavky na absolvování
Otevřené: čtvrtek, 26. listopadu 2020, 00.00
  • Natočte formální telefonní rozhovor. 
  • Vyberte si, zda zahrajete "ukázkově pozitivní rozhovor" nebo "ukázkově negativní rozhovor".
  • V rozhovoru se musí vyskytnout nějaká překážka, na kterou budete reagovat.(např. odmítnutí schůzky, nemožnost poskytnout požadované, nedostupnost informace)
  • Téma rozhovoru si vyberte sami. Příklady: Voláte vyučujícímu, omlouváte se z účasti na exkurzi a prosíte o náhradní řešení. // Voláte na Koleje a menzy a snažíte se vyměnit si kolej. // Voláte na sekretariát Letní školy a domlouváte dřívější odjezd z Letní školy. 
  • Délka hovoru přibližně 3 minuty. 
◄ Haló!_humorná scénka
Telefonní rozhovor_Katka a Lea ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle