26. 11. 2020_TELEFONNÍ KONVERZACE
Osnova sekce
-
-
-
V dnešním semináři se budeme věnovat mluvenému projevu.
Na začátku semináře budete prezentovat svůj připravený monolog. Ostatní jej budou hodnotit. K hodnocení využijete strukturovaný formulář přiložený níže.
-
Přečtěte si inzeráty v přiloženém souboru a představte si následující situaci: jeden z nich se vám zamlouval, a tak jste se rozhodli jít s jeho autorkou/autorem na schůzku. Tam se ale ukázalo, že vůbec není pan Dokonalý/paní Dokonalá, což vás natolik zklamalo, že píšete do seznamovací agentury reklamaci. Agentuře můžete vymyslet vlastní název, humoru se meze nekladou, ale pamatujte na veškeré formální náležitosti reklamace. Minimální rozsah: polovina normostrany.
-
- Natočte formální telefonní rozhovor.
- Vyberte si, zda zahrajete "ukázkově pozitivní rozhovor" nebo "ukázkově negativní rozhovor".
- V rozhovoru se musí vyskytnout nějaká překážka, na kterou budete reagovat.(např. odmítnutí schůzky, nemožnost poskytnout požadované, nedostupnost informace)
- Téma rozhovoru si vyberte sami. Příklady: Voláte vyučujícímu, omlouváte se z účasti na exkurzi a prosíte o náhradní řešení. // Voláte na Koleje a menzy a snažíte se vyměnit si kolej. // Voláte na sekretariát Letní školy a domlouváte dřívější odjezd z Letní školy.
- Délka hovoru přibližně 3 minuty.
-