Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Kalendář
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Kalendář
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Fakulta humanitních studií
Magisterské studium
Antropologická studia
Archiv, text, interpretace (proseminář) - YMHA1LS21
Archiv, text, interpretace (proseminář) - YMHA1LS21
Osnova sekce
Vybrat sekci Úvod
Sbalit
Rozbalit
Úvod
Sbalit vše
Rozbalit vše
Vybrat aktivitu Oznámení
Oznámení
Fórum
Vybrat aktivitu organizace a průběh kurzu - obecný chat
organizace a průběh kurzu - obecný chat
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat sekci 17. 3. Arlette Farge, The Allure of the Archives, New Heaven-London 2013, s. 47-78.
Sbalit
Rozbalit
17. 3. Arlette Farge, The Allure of the Archives, New Heaven-London 2013, s. 47-78.
Vybrat aktivitu Odevzdání úkolu
Odevzdání úkolu
Absolvování
Studenti musí
Zobrazit
Vytvořit odpověď
Zde nahrajte vypracováný úkol.
Vybrat sekci 24. 3. Carlo Ginzburg, Checking the Evidence: The Judge and the Historian, Critical Inquiry 18, Autumn 1991, s. 79-92. Ref. Čech
Sbalit
Rozbalit
24. 3. Carlo Ginzburg, Checking the Evidence: The Judge and the Historian, Critical Inquiry 18, Autumn 1991, s. 79-92. Ref. Čech
Vybrat aktivitu Odevzdání úkolu
Odevzdání úkolu
Absolvování
Studenti musí
Zobrazit
Vytvořit odpověď
Zde nahrajte vypracováný úkol.
Vybrat sekci 31. 3. Prameny, stopy, indicie Carlo Ginzburg, Clues: Roots of an Evidential Paradigm, in: Týž, Clues, Myths, and the Historical Method, Baltimore 1992, s. 96-125.
Sbalit
Rozbalit
31. 3. Prameny, stopy, indicie Carlo Ginzburg, Clues: Roots of an Evidential Paradigm, in: Týž, Clues, Myths, and the Historical Method, Baltimore 1992, s. 96-125.
Vybrat aktivitu Odevzdání úkolu
Odevzdání úkolu
Absolvování
Studenti musí
Zobrazit
Vytvořit odpověď
Zde nahrajte vypracováný úkol.
Vybrat sekci 7. 4. Historie, paměť, paměťové instituce, legislativa a justice.
Sbalit
Rozbalit
7. 4. Historie, paměť, paměťové instituce, legislativa a justice.
Vybrat aktivitu Odevzdání úkolu
Odevzdání úkolu
Absolvování
Studenti musí
Zobrazit
Vytvořit odpověď
Zde nahrajte vypracováný úkol.
Vybrat sekci 14. 4. Medialita, skripturalita, psané a tištěné slovo, historické tisky a knihovny Ikonologie a ikonografie, praktická analýza obrazových pramenů.
Sbalit
Rozbalit
14. 4. Medialita, skripturalita, psané a tištěné slovo, historické tisky a knihovny Ikonologie a ikonografie, praktická analýza obrazových pramenů.
Vybrat aktivitu Odevzdání úkolu
Odevzdání úkolu
Absolvování
Studenti musí
Zobrazit
Vytvořit odpověď
Zde nahrajte vypracováný úkol.
Vybrat sekci 21. 4. archivní exkurze - Státní oblastní archiv Třeboň.
Sbalit
Rozbalit
21. 4. archivní exkurze - Státní oblastní archiv Třeboň.
Vybrat aktivitu Odevzdání úkolu
Odevzdání úkolu
Absolvování
Studenti musí
Zobrazit
Vytvořit odpověď
Zde nahrajte vypracováný úkol.
Vybrat sekci 28. 4. Digital humanities.
Sbalit
Rozbalit
28. 4. Digital humanities.
Vybrat aktivitu Odevzdání úkolu
Odevzdání úkolu
Absolvování
Studenti musí
Zobrazit
Vytvořit odpověď
Zde nahrajte vypracováný úkol.
Vybrat sekci 5. 5. Michel de Certeau, Historiografická operace, in: Týž, Psaní dějin, Brno 2011, s. 61-114.
Sbalit
Rozbalit
5. 5. Michel de Certeau, Historiografická operace, in: Týž, Psaní dějin, Brno 2011, s. 61-114.
Vybrat aktivitu Odevzdání úkolu
Odevzdání úkolu
Absolvování
Studenti musí
Zobrazit
Vytvořit odpověď
Zde nahrajte vypracováný úkol.
Vybrat sekci 12. 5. Roger Chartier, Strategie a taktiky. De Certeau a „umění dělat“, in: Týž, Na okraji útesu, Praha 2010, s. 145-155.
Sbalit
Rozbalit
12. 5. Roger Chartier, Strategie a taktiky. De Certeau a „umění dělat“, in: Týž, Na okraji útesu, Praha 2010, s. 145-155.
Vybrat aktivitu Odevzdání úkolu
Odevzdání úkolu
Absolvování
Studenti musí
Zobrazit
Vytvořit odpověď
Zde nahrajte vypracováný úkol.
Vybrat sekci 19. 5. Reprezentace, analýza diskurzu Roger Chartier, Svět jako reprezentace; Historie mezi vyprávěním a poznáním, in: Týž, Na okraji útesu, Praha 2010, s. 61-98.
Sbalit
Rozbalit
19. 5. Reprezentace, analýza diskurzu Roger Chartier, Svět jako reprezentace; Historie mezi vyprávěním a poznáním, in: Týž, Na okraji útesu, Praha 2010, s. 61-98.
Vybrat aktivitu Odevzdání úkolu
Odevzdání úkolu
Absolvování
Studenti musí
Zobrazit
Vytvořit odpověď
Zde nahrajte vypracováný úkol.
Vybrat sekci Transkripce žádosti o milost, Jan Pinka, 1740
Sbalit
Rozbalit
Transkripce žádosti o milost, Jan Pinka, 1740
Vybrat aktivitu Odevzdání úkolu (kopie)
Odevzdání úkolu (kopie)
Absolvování
Studenti musí
Zobrazit
Vytvořit odpověď
Zde nahrajte vypracováný úkol.