Tento kurz byl podpořen z projektu: Zvýšení kvality vzdělávání na UK
a jeho relevance pro potřeby trhu práce
Registrační číslo ESF projektu: CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002362
Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ 4.0 Mezinárodní License.
Termíny jednotlivých prezenčních setkání.
Tato kapitola se věnuje didaktice a metodice e-learningu.
V první prezentaci je zpracováno použití různých nástojů e-learnigu z pohledu pěti nejrozšířenějších teorií učení.
Prezentace didaktika e-learningu seznamuje s pěti různými ID modely, z kterých lze vycházet při návrhu výuky formou e-learningu. Jednotlivé modely vycházejí z různých teorií učení.
________________________________________________________________________________________________
Tyto materiály se věnují metodice tvorby kurzů.
Zde je se svolením Farmaceutické fakulty v Hradci Králové uvedena ukázka interní metodiky pro tvorbu e-learningových materiálů. Tato příručka byla vytovřena v roce 2012 v rámci projektu FAFIS.
Pokud jste si prošli prezentaci o teoriích učení, můžete si ověřit znalosti v tomto jednoduchém testu.
Vyplnění testu je dobrovolné.