Intercultural Marketing
Osnova témat
-
-
Za každý tým postačí, pokud projekt odevzdá jeden jeho člen/členka. Samozřejmě pak musí být v dokumentu uvedeni všichni jeho autoři/autorky.
Termín odevzdání: 14. ledna 2024 -
Na vyplnění testu máte 25 minut.
-
Na vyplnění testu máte 25 minut. Vyplnit jej můžete kdykoliv od 11:00 do 11.45.
-
Na vyplnění testu máte 25 minut. Vyplnit jej můžete kdykoliv od 11:00 do 11.45.
-
Tvorba týmů do 13. října a nahlášení témat do 16. listopadu 2023
-
-
-
-
Nahrajte zde do příštího semináře (tj. do 10. listopadu) fotografii Vašeho ideálu krásy, případně ideálu krásy v rámci vašeho okolí, společnosti. Stačí jakákoliv fotografie, s komentářem nebo bez, je to na Vás.
-
-
Nahrajte zde do příštího semináře (tj. do 1.12.) jakoukoliv reklamu (v jakémkoliv formátu), která by podle Vás mohla být přijímána jako humorná univerzálně (tj. napříč různými kulturami).
-
-
Na tomto odkazu si můžete vyhledat hodnoty jednotlivých Hofstedeho dimenzí dle zemí
-
Pročtěte si charakteristiku jednotlivých Hofstedeho dimenzí (1. odkaz), vyhledejte hodnoty kulturních dimenzí pro zemi, ve které dlouhodobě žijete/ze které pocházíte (2. odkaz) a pokuste se zamyslet nad tím, zda hodnoty jednotlivých dimenzí odpovídají tomu, jak v rámci těchto dimenzí vidíte sami sebe (zda se s Hofstedem zjištěnými hodnotami ztotožňujete nebo ne).
Rozsah: max 1 normostrana
Forma: libovolná
Termín odevzdání: 17. prosince
-
-
Přidejte odkaz na jakoukoliv vánoční reklamu (domácí nebo zahraniční), která vás v posledních letech zaujala.
Termín odevzdání: do 22. 12.