Intercultural Marketing
Osnova sekce
-
-
Na tomto odkazu jsou stručně a přehledně vysvětleny Hofstedeho kulturní dimenze
-
Na tomto odkazu si můžete vyhledat hodnoty jednotlivých Hofstedeho dimenzí dle zemí
-
Na prvním odkazu si prostudujte význam jednotlivých dimenzí. Vyhledejte hodnoty kulturních dimenzí pro zemi, ve které dlouhodobě žijete/ze které pocházíte (vizte odkaz výše) a pokuste se zamyslet nad tím, zda hodnoty jednotlivých dimenzí zjištěných pro "vaši" zemi odpovídají tomu, jak v rámci těchto dimenzí vidíte sami sebe (zda se s Hofstedem zjištěnými hodnotami ztotožňujete nebo ne).
Své volby alespoň stručně zdůvodněte.
Rozsah: cca 1 normostrana
Forma: libovolná
Termín odevzdání: 15. listopadu 23:59
-
-
-
Do příští hodiny zde nahrajte fotografii svého ideálu krásy, případně někoho, kdo je podle vás považován za ideál krásy naší společností.
Stačí fotografie bez komentáře, pokud k tomu nějaký komentář chcete přidat, samozřejmě můžete.
-