Osnova témat

  • Úvod

  • 6. října: úvodní přednáška

    • podmínky zakončení předmětu, důležité termíny
  • 20. října: kultura, interkulturní marketing

  • 3. listopadu: Hall - vysoko a nízkokontextové kultury, interkulturní komunikace

    • Nahrajte zde do příštího semináře (tj. do 10. listopadu) fotografii Vašeho ideálu krásy, případně ideálu krásy v rámci vašeho okolí, společnosti. Stačí jakákoliv fotografie, s komentářem nebo bez, je to na Vás.

  • 10. listopadu (koncept krásy napříč kulturami)

  • 24. listopadu (náboženství v reklamě)

    • Nahrajte zde do příštího semináře (tj. do 1.12.) jakoukoliv reklamu (v jakémkoliv formátu), která by podle Vás mohla být přijímána jako humorná univerzálně (tj. napříč různými kulturami).

  • 1. prosince (humor v reklamě)

  • 8. prosince (seminář není): zadání dobrovolného domácího úkolu za 10 bodů

    • Na tomto odkazu si můžete vyhledat hodnoty jednotlivých Hofstedeho dimenzí dle zemí 

    • Pročtěte si charakteristiku jednotlivých Hofstedeho dimenzí (1. odkaz), vyhledejte hodnoty kulturních dimenzí pro zemi, ve které dlouhodobě žijete/ze které pocházíte (2. odkaz) a pokuste se zamyslet nad tím, zda hodnoty jednotlivých dimenzí odpovídají tomu, jak v rámci těchto dimenzí vidíte sami sebe (zda se s Hofstedem zjištěnými hodnotami ztotožňujete nebo ne).

      Rozsah: max 1 normostrana

      Forma: libovolná

      Termín odevzdání: 17. prosince


  • 15. prosince: Hofstede shrnutí + tradice napříč kulturami

    • Přidejte odkaz na jakoukoliv vánoční reklamu (domácí nebo zahraniční), která vás v posledních letech zaujala.

      Termín odevzdání: do 22. 12.