Topic outline

  • 18.2. Mentoring výuky Vv

    Kurz proběhne formou mentoringu vlastního pedagogického přístupu k Vv činnostem.

    Studenti připraví profesní portfolio, kterým doloží vlastní přístup k Vv.

    Portfolio bude obsahovat veškeré materiály, které s Vv souvisí (autorská tvorba z ateliérů z průběhu studia na PDF UK, přípravy alespoň 10 vv činností s dětmi, pedagogický deník, zápisky z osborné četby, reflexi navštívených výstav, dokumentaci inspiračních zdrojů pro výuku aj.)

    Plánování vv činností: 

    -dle didaktických kategorií (stěžejní výchozí artefakt či vizuální kontext/učivo/technika a zdůvodnění jejich vztahu)

    -reflexe odučené vv činnosti dle rámce

    -alterace vlastního pedagogického přístupu

    sledování videa, vysvětlení rámce

  • 6.3. samostatná práce

    příprava portfolia