Osnova témat

  • Úvod

  • Diferenciace vzdělávacích cílů a obsahů

    V rámci tématu se studenti seznámí s různými taxonomiemi vzdělávacích cílů a možnostmi jejich uplatnění ve vzdělávání.

  • Akceptace různosti jako přirození charakteristiky každého společenství

    S využitím metodických zdrojů vyzkoušejte s žáky jednu zážitkovou aktivitu zaměřenou na posilování soudržnosti kolektivu (uvědomnění si toho, co žáky ve třídě spojuje).

    Na základě přilozeného příkladu aktivity zaměřené na zážitkové zprostředkování potřeb žáka s dysgrafií navrhněte aktivitu na zprostředkování potřeb žáka s jiným druhem SVP

  • Diskuze k poskytování podpůrných opatření 1. stupně

    S ostatními účastníky kurzu diskutujte o tom, která podpůrná opatření 1. stupně uvedená v katalogu podpůrných opatření jste vyzkoušeli a jaký efekt měla.