Výuka češtiny jako druhého jazyka v praxi
Osnova sekce
-
-
ÚKOLY NA LEDEN = VÝSTUPY ZE SEMINÁŘE:
1. Ohodnoťte přidělený PL:
- zvolený postup prezentace gramatiky (jdou správně za sebou všechny fáze pochopení nového jevu? aktivace - vystavení ------- aktivní použití)
- adekvátnost věkové skupině (6. - 9. ročník)
- komunikační ukotvení, jazyková funkce
- jasný komunikační cíl, postup k jeho dosažení, kontrola dosažení cíle
- forma a obsah cvičení (drží se komunikační situace, sémantické pole...)
- další komentář?2. Práce s vlastním PL:Představte si, že se chystáte učit lekci s pracovním listem, který jste vytvořili. Připravte podle něj plán lekce a do něj vepište:1. Pojmenujte ve VLASTNÍM PL fáze pochopení nového jevu: (aktivace - vystavení ------- aktivní použití)
2. Rozhodněte typ interakce - kdy budou žáci pracovat samostatně, kdy ve dvojicích či ve skupinách?
Jak bude probíhat zpětná vazba?
3. Rozhodněte, jak podpoříte všechny tři učební styly - ujistěte se, aby aktivity V/A/K byly v rovnováze a pokuste se zařadit alespoň 2 kinestetické (chňapačka, chodička, chumelenice, vylepovačka ...)Oba soubory prosím vložte sem do moodlu a připravte si je také k diskusi na lednovém semináři.
Kdybyste něco potřeboval/a, napište mi.