17.3. Video 1 analýza SAMOSTATNÁ PRÁCE
Osnova sekce
-
Děkuji za včasné zpracování úkolu:) Nenašla jsem pouze práci M. Pěkníkové.
Milé studentky, tento týden budete pracovat ve dvojicích. Materiály, které jsem od Vás dostala umísťuji na google disk.
https://drive.google.com/drive/folders/1-0nksGFZD_RhDjotnp4aDYnOCi_wl9Pl?usp=sharing
Navrhuji dvojice:
Kristýna Grežďová-Pavlína Marková
Anna Nováková-Michaela Pěkníková
MArie Pohořská-Anežka Turková
Pokud byste chtěli změnu z důvodu hladší komunikace, dejte prosím vědět, vzala jsem to podle abeceedy.
Prostudujte ve dvojicích své reflexe na googledisku: https://drive.google.com/drive/folders/1-0nksGFZD_RhDjotnp4aDYnOCi_wl9Pl?usp=sharing
Zjistěte, zda se shodujete/neshodujete. Vzájemně si stanoviska vyjasněte. Na nejasné body se kolegyně zeptejte. V nejasných bodech argumentujte. Sledujte, jaké aspekty Vaše kolegyně zdůraznila oproti Vám, jaké situace uvádí oproti Vám.
Použijte komentáře v dokumentu, abych je mohla sledovat. BArevné písmo pomůže přehlednosti. Děkuji.
1)Nejzajímavější postřehy shrňte v krátkém (podepsaném) textu, který připojíte pod text VAší kolegyně.
Na bodech 2-4 spolupracujte. Vypracovaný dokument označte oběma jmény.
2) Soulad cílů a obsahu doložte pomocí 3 konkrétních výpovědí dětí či popisu situací.
3) Rozvoj znalostí, dovedností, příp. schopností doložte též výpověďmi dětí či popisem znalostí. (Ideálně uveďte minuty v záznamu)
4) Najděte situace , v nichž děti rozvíjí kritické myšlení a schopnost metakognice. (ideálně vypište komentáře dětí či popište jejich činnost, pokud je beze slov.)
Dalším průběžným úkolem bude vedení fotodeníku Jak se stávám učitelkou?
Po dobu 3 následujících týdnů pořizujte 1-3 fotografie denně.
Fotografie mají souviset s Vaším profesním rozvojem.
Fotografie si pravidelně ukládejte.
Každou fotografii pojmenujte. Hledejte odpovědi na otázky:
Jaká chci být učitelka?
Proč chci být učitelka?
Na jakých hodnotách svoji profesi stavím?
Jaké hodnoty chci dětem předávat?
Veďte si deník, zaznamenávejte do něho inspirativní zkušenosti: knihy, texty, filmy, výstavy, které jsou nějakým způsobem důležité pro Váš (profesní) rozvoj