Osnova sekce

  • Děkuji za včasné zpracování úkolu:) Nenašla jsem pouze práci M. Pěkníkové.

    Milé studentky, tento týden budete pracovat ve dvojicích. Materiály, které jsem od Vás dostala umísťuji na google disk.

    https://drive.google.com/drive/folders/1-0nksGFZD_RhDjotnp4aDYnOCi_wl9Pl?usp=sharing

    Navrhuji dvojice:

    Kristýna Grežďová-Pavlína Marková

    Anna Nováková-Michaela Pěkníková

    MArie Pohořská-Anežka Turková

    Pokud byste chtěli změnu z důvodu hladší komunikace, dejte prosím vědět, vzala jsem to podle abeceedy.

    Prostudujte ve dvojicích své reflexe na googledisku: https://drive.google.com/drive/folders/1-0nksGFZD_RhDjotnp4aDYnOCi_wl9Pl?usp=sharing

    Zjistěte, zda se shodujete/neshodujete. Vzájemně si stanoviska vyjasněte. Na nejasné body se kolegyně zeptejte. V nejasných bodech argumentujte. Sledujte, jaké aspekty Vaše kolegyně zdůraznila oproti Vám, jaké situace uvádí oproti Vám.

    Použijte komentáře v dokumentu, abych je mohla sledovat. BArevné písmo pomůže přehlednosti. Děkuji.

    1)Nejzajímavější postřehy shrňte v krátkém (podepsaném) textu, který připojíte pod text VAší kolegyně.

    Na bodech 2-4 spolupracujte. Vypracovaný dokument označte oběma jmény.

    2) Soulad cílů a obsahu doložte pomocí 3 konkrétních výpovědí dětí či popisu situací.

    3) Rozvoj znalostí, dovedností, příp. schopností doložte též výpověďmi dětí či popisem znalostí. (Ideálně uveďte minuty v záznamu)

    4) Najděte situace , v nichž děti rozvíjí kritické myšlení a schopnost metakognice. (ideálně vypište komentáře dětí či popište jejich činnost, pokud je beze slov.)

    Dalším průběžným úkolem bude vedení fotodeníku Jak se stávám učitelkou?

    Po dobu 3 následujících týdnů pořizujte 1-3 fotografie denně.

    Fotografie mají souviset s Vaším profesním rozvojem.

    Fotografie si pravidelně ukládejte.

    Každou fotografii pojmenujte. Hledejte odpovědi na otázky:

    Jaká chci být učitelka?

    Proč chci být učitelka?

    Na jakých hodnotách svoji profesi stavím?

    Jaké hodnoty chci dětem předávat?

    Veďte si deník, zaznamenávejte do něho inspirativní zkušenosti: knihy, texty, filmy, výstavy, které jsou nějakým způsobem důležité pro Váš (profesní) rozvoj