Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Pedagogická fakulta
Katedry a pracoviště fakulty
Katedra občanské výchovy a filozofie
Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání
Výběrový kurz I - filosoficko-religionistický- Tři modely výchovy v evropské duchovní tradici (OB2312028)
J. A. Komenský - výchova jako cesta k lidskosti
J. A. Komenský - výchova jako cesta k lidskosti
Osnova sekce
◄
Augustinův dialog O učiteli
►
Rousseauův Emil jako příklad aplikace kartesiánské metody v pedagogice
Vybrat aktivitu 6
6
Soubor
Vybrat aktivitu Jan Patočka: J. A. Komenský a dnešní člověk
Jan Patočka: J. A. Komenský a dnešní člověk
Soubor
Vybrat aktivitu Jaroslava Pešková: Problém názornosti a smyslovosti v Komenského díle Orbis Pictus
Jaroslava Pešková: Problém názornosti a smyslovosti v Komenského díle Orbis Pictus
Soubor
◄
Augustinův dialog O učiteli
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
Co je podstatné pro evropskou tradici výchovy?
Sókratovsko-platónská idea výchovy
Smysl vzdělání v židovské tradici
Platónův dialog Menón: Jak je možná výchova?
Augustinův dialog O učiteli
Rousseauův Emil jako příklad aplikace kartesiánské metody v pedagogice
Spinozova metafyzika výchovy
Nietzscheho kritika neschopnosti novověkého člověka být
Výchova jako ontologický pohyb
Filosofie výchovy
Celek bez marga jako korelát napětí bytostného tázání
Intencionalita a výchova jako způsob bytí člověka
►
Rousseauův Emil jako příklad aplikace kartesiánské metody v pedagogice