Osnova sekce

  •  

    3. Formy komunikace – popis, formy, její funkce, kritická místa, pravidla (8 hodin přímé výuky)

    -        Přímá komunikace (třídní schůzky, rada rodičů)

    -        Nepřímá komunikace (písemná, elektronická, přes děti jako media)

    Vs.

    -        Hromadné kontakty

    -        Individuální

     

    Studium školní dokumentace

    Tematické setkání se zástupcem vedení školy, výchovným poradcem, třídním učitelem

    a)      Třídní schůzka – funkce, kritická místa, struktura setkání, pravidla, její možná inovace

               Popis a analýza videa

               Reálná návštěva třídní schůzky ve skupině – atmosféra, sledování obsahu, verbální a         neverbální stránky projevu učitele, zapojení rodičů, charakter komunikace, analytický rozbor.

    Práce s připraveným materiálem (protokol pozorování, záznamy o třídní schůzce ad.)

    b)     Rada rodičů – funkce, fungování, úkoly, kritická místa

     

    c)      Individuální kontakty

     

    Pravidla komunikace s rodiči