Osnova sekce

  • Zpracujte jednu výukovou situaci z otázek č. 6-14 a vložte ji do moodle. Situace vkládejte v jednom souboru do tématu Úkol.

    • Prostudujte si DUM, který je učitelům středních technických škol předkládán jako příklad dobré praxe a je volně dostupný k využití do vyučovacích hodin. kriticky zhodnoťte jeho odbornou kvalitu, didaktické pojetí včetně navrhovaného způsobu ověřování získaných znalostí na konci DUMu a rovněž jeho funkci ve vztahu k RVP odborných škol technického zaměření. Využili byste takový výukový materiál ve vlastní vyučovací praxi? Proč ano, proč ne? Pokuste se navrhnout - při zohlednění všech výše uvedených principů (cílová skupina, složení žáků, obsah učiva apod.) - vlastní způsob didaktické transformace některé části učiva a vložte jej.

    • V rámci nabídky didaktických pomůcek pro předmět český jazyk je nabízena sada k procvičování slovní zásoby. Prohlédněte si způsob práce s pomůckou. Uvažujte, do jaké míry dle vašeho názoru může práce s touto pomůckou skutečně napomáhat žákům v rozvoji jejich aktivní slovní zásoby.