Osnova sekce

  • Obsah bloku:

    Projektová výuka se zohledněním interdisciplinárního principu.

     

    Klíčová slova: projekt, miniprojekt, interdisciplinarita, mezipředmětové vztahy

     

    Prostudujte si následující kapitoly knih

    Rozboudová – Konečný, 2021a, s. 43-46 (Проектное обучение), s. 56-63 (Межпредметные связи в обучении русскому языку)

    Rozboudová – Klinka – Uličná, 2021, s. 66-75 (Interdisciplinární přístup ve výuce cizích jazyků: kde hledat interkulturní komunikační kompetenci?)

    Rozboudová – Konečný, 2021b, s. 74-86 (Interdisciplinarita ve výuce ruského jazyka)

     

    Otázky k diskusi:

    Jaké jsou základní principy projektového vyučování?

    Co je miniprojekt? Uveďte konkrétní příklady z výuky ruského jazyka?

    Nabízí současné učebnice ruského jazyka zadání pro projekty či miniprojekty?

    Jaké jsou základní principy interdisciplinárního přístupu?

    Ze kterých předmětů jsou poznatky nejčastěji využívány při výuce ruského jazyka? A naopak které poznatky z výuky ruského jazyka mohou žáci využít v jiných předmětech?