Osnova sekce

  • Obsah bloku:

    Učebnicové soubory pro výuku ruštiny jako cizího jazyka, analýza učebnic a kritéria hodnocení učebnic.

     

    Klíčová slova: učebnice, učebnicový soubor, kritéria hodnocení učebnic

     

    Prostudujte si následující kapitoly knih

    Rozboudová – Konečný, 2018, s. 38-43 (Учебники и учебные материалы для обучения русскому языку как второму иностранному)

    Rozboudová – Konečný, 2017, s. 70-86 (Výběr učebního souboru jako jeden z problémů současné didaktiky ruštiny)

     

    Otázky k diskusi:

    Jaký je rozdíl mezi učebnicí a učebnicovým souborem?

    Jaké komponenty mají současné učebnice cizích jazyků?

    Jakou roli hraje v současné době tištěná učebnice cizího jazyka? Lze ji nahradit jinými elektronickými materiály?

    Které učebnice/učebnicové soubory pro výuku ruského jazyka znáte? Jaká je jejich koncepce? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody.

    Jaká kritéria je nutno uplatňovat při výběru učebnic i jiných učebních materiálů?