Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Fakulta sociálních věd
Institut komunikačních studií a žurnalistiky
Katedra mediálních studií
Mediální studia
Non-fiction audiovizuální tvorba
2. Autenticita jako základní předpoklad komunikace
2. Autenticita jako základní předpoklad komunikace
Osnova sekce
◄
1. Dokumentační a dokumentární
►
3. Přístupy a role autora
Vybrat aktivitu BEATTIE, Keith: The Truth of the Matter: Cinema Vérité and Direct Cinema. In: Documentary Screens. Non-Fiction Film and Television. Palgrave, 2004, p. 83-104
BEATTIE, Keith: The Truth of the Matter: Cinema Vérité and Direct Cinema. In: Documentary Screens. Non-Fiction Film and Television. Palgrave, 2004, p. 83-104
Soubor
Vybrat aktivitu ŠTOLL, M.: Autentičnost jako stavební prvek autenticity dokumentárního filmu: o společných cestách vědců a filmových tvůrců. Národopisná revue, 4/2019, s. 298-307
ŠTOLL, M.: Autentičnost jako stavební prvek autenticity dokumentárního filmu: o společných cestách vědců a filmových tvůrců. Národopisná revue, 4/2019, s. 298-307
Soubor
Vybrat aktivitu FEDORIN, A.: O estetice dokumentu. In: Televizní tvorba, 1979, s. 30-40
FEDORIN, A.: O estetice dokumentu. In: Televizní tvorba, 1979, s. 30-40
Soubor
Tento článek zde uvádím pouze pro zajímavost jako dobově podmíněný text.
◄
1. Dokumentační a dokumentární
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
Závěrečný test
1. Dokumentační a dokumentární
3. Přístupy a role autora
4: Žánrové spektrum non-fiction tvorby
5. Schématový typ ve vysílání
6. Na hraně publicistiky a dokumentu
7. Rozhlasový dokument
8. K dějinám dokumentárního filmu
►
3. Přístupy a role autora