Autorství díla; akce provedené v médiu a definitivnost
Section outline
-
Zkoumání problematiky autorství díla v kontextu MŠ. Otázky vhodnosti výtvarných médií k různým typům výtvarných úkolů.
-
2.a, identifikujte, na které vaší práci měla učitel/ka nebo vychovatel/ka největší podíl. Ve skupině tří uvažujte, jak se to projevilo2. b ad 1a: identifikujte, která z použitých médií umožňovala "nedefinitivní" použití, t.j. bylo možné si s médiem hrát, rušit už realizované kroky, a které médium bylo naopak "definitivní", t.j. nebylo možné žádný krok rušit nebo opakovat.
-
Individuální práce:
1, Prohlédněte si lidskou postavu, uvažte, z jakých hlavních komponent se skládá, jak se k sobě mají - poměrem velikosti. Uvažte, jak by bylo možné postavu stylizovat do co nejjednodušších tvarů. Výsledek práce zaznamenejte v kresbě tužkou/fixou/perem (pracujte cca 20 min.)
2, Vytvořte model postavy z jednoduchých geometrických tvarů (30 min.)
Skupinová práce:
pošlete si ve trojicích geometrické stylizace (2,). Postupně vytvořte sekvenci 3 obrazů, které na sebe budou v dějové linii navazovat.
-