Passer au contenu principal
Panneau latéral
DL 1
Accueil
Plus
Français (fr)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
DL 1
Accueil
Tout déplier
Tout replier
Ouvrir l'index du cours
Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti LS 2021
Didaktické zásady
Didaktické zásady
Section outline
◄
Specifika přírodovědného vzdělávání v raném věku
►
Koncept, prekoncept, miskoncept a základy konstruktivismu
Select activity Didaktické zásady (Jančaříková, 2019)
Didaktické zásady (Jančaříková, 2019)
Fichier
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity Didaktické zásady - tabulka
Didaktické zásady - tabulka
Fichier
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
◄
Specifika přírodovědného vzdělávání v raném věku
Aller à…
Page d'accueil du cours
Proč přírodovědné vzdělávání?
Literatura
Specifika přírodovědného vzdělávání v raném věku
Koncept, prekoncept, miskoncept a základy konstruktivismu
Environmentální senzitivita
Práce s modely - rozvíjení přírodovědné abstrakce
Všemi smysly a Biokomunikace
Práce s přírodním materiálem a land art
Přírodovědný jazyk
Sbírky přírodnin a jejich použití
Učíme se venku!
Vyprávíme si a čteme o přírodě
Otázky - co by měl absolvent kurzu znát
Jak řádně citovat?
Odkaz na videa
Prostor na odevzdávání úkolů
►
Koncept, prekoncept, miskoncept a základy konstruktivismu