Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Pedagogická fakulta
Katedry a pracoviště fakulty
Katedra biologie a environmentálních studií
Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti LS 2021
Didaktické zásady
Didaktické zásady
Osnova sekce
◄
Specifika přírodovědného vzdělávání v raném věku
►
Koncept, prekoncept, miskoncept a základy konstruktivismu
Vybrat aktivitu Didaktické zásady (Jančaříková, 2019)
Didaktické zásady (Jančaříková, 2019)
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Didaktické zásady - tabulka
Didaktické zásady - tabulka
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
◄
Specifika přírodovědného vzdělávání v raném věku
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
Proč přírodovědné vzdělávání?
Literatura
Specifika přírodovědného vzdělávání v raném věku
Koncept, prekoncept, miskoncept a základy konstruktivismu
Environmentální senzitivita
Práce s modely - rozvíjení přírodovědné abstrakce
Všemi smysly a Biokomunikace
Práce s přírodním materiálem a land art
Přírodovědný jazyk
Sbírky přírodnin a jejich použití
Učíme se venku!
Vyprávíme si a čteme o přírodě
Otázky - co by měl absolvent kurzu znát
Jak řádně citovat?
Odkaz na videa
Prostor na odevzdávání úkolů
►
Koncept, prekoncept, miskoncept a základy konstruktivismu