Distanční úkol na 20.3.
Osnova sekce
-
Milé studentky, milí studenti,
věnujte prosím svoji pozornost tomuto distančnímu úkolu jako alternativní formě výuky za prezenční setkání.
Natálko, prosím vložte nejdéle v pátek ráno 20.3. do fóra svoji lekci s modelovými aktivitami k vybranému filmu. Namísto realizace ve škole a reflexe, které měly být součástí odevzdaného úkolu, přiložte k lekci komentář, který bude obsahovat odpovědi na tyto otázky:- Jaká úskalí/neočekávané situace by podle vás mohla nastat během realizace modelové aktivity ve třídě? (určitě jste promýšlela při tvorbě přípravy)
- Jak by se dalo na tyto situace během výuky reagovat?
- Dále pro nás můžete na úvod připsat cokoliv, co považujte za důležité, abychom věděli pro pochopení kontextu, ve kterém jste aktivity k vybranému filmu tvořila.
Ostatní prosím, aby si podle Natálčiny přípravy nejprve vyzkoušeli úvodní aktivitu před filmem, následně si promítli film, realizovali reflexi a vyzkoušeli aktivitu po filmu. Na vytvořené modelové aktivity se podívejte očima učitele i cílové skupiny, věnujte pozornost výukovým cílům a tomu, zda navržené aktivity a film směřují k naplnění cílů. Následně vložte formou odpovědi do diskuse fóra svoji reflexi (nejdéle do 25.3.). Vaše reflexe bude zahrnovat odpovědi na tyto otázky:
- Co na připravených aktivitách, které rozvíjejí téma filmu, nejvíce oceňujete (uveďte nejméně dva vlastní postřehy)?
- Jaká úskalí pří práci s žáky by podle Vás mohla během realizace nastat? Jak by se dala ošetřit?
- Jaké další náměty, které by mohly přispět k rozvinutí tématu/aktivit vás napadly?
- Dále můžete připsat jakýkoliv svůj další komentář toho, co Vás v souvislosti s filmem zaujalo nebo oslovilo, a rádi byste to sdíleli s ostatními.
Nezapomeňte si přečíst komentáře svých spolužáků - diskuse jsou vítané :-)
-
Zde prosím vložte své modelové aktivity s reflexemi.
Vzhledem k tomu, že pracujete ve skupinách, stačí splněný úkol vložit prostřednictvím jednoho z tvůrců. Do názvu tématu diskuse/odevzdaných souborů VŽDY UVEĎTE JMÉNA VŠECH AUTORŮ, kteří se na zpracování úkolu podíleli.