Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Pedagogická fakulta
Katedry a pracoviště fakulty
Katedra biologie a environmentálních studií
Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti
Badatelská metoda
Badatelská metoda
Osnova sekce
◄
Odevzdávání úkolů - koronavirové distanční studium
►
Všemi smysly a Biokomunikace
Vybrat aktivitu Průvodce pro učitele badatelsky orientovaným vyučováním
Průvodce pro učitele badatelsky orientovaným vyučováním
URL
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Průvodce pro učitele badatelsky orientovaným vyučováním
Průvodce pro učitele badatelsky orientovaným vyučováním
URL
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Karvinské moře - video z
Karvinské moře - video z
URL
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
◄
Odevzdávání úkolů - koronavirové distanční studium
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
Proč přírodovědné vzdělávání?
Literatura
Didaktické zásady
Prezentace
Otázky - co by měl absolvent kurzu znát
Nabídka ekocenter
Pozvánka do ekocentera
Práce s modely - rozvíjení přírodovědné pregramotnosti
Odevzdávání úkolů - koronavirové distanční studium
Všemi smysly a Biokomunikace
Jak řádně citovat?
Práce s přírodním materiálem a land art
Komunikace o přírodě - přírodovědecký jazyk
Pozorování a experiment s dětmi předškolního věku
Hodnocení přírodovědných aktivit
►
Všemi smysly a Biokomunikace