Section outline

    • Prosím, abyste VŠICHNI pomalu četli jednotlivé kapitoly a zpracovávali résumé:

      Do 19. 4. kap. 1, 2, 3

      do 23. 4. kap. 4, 5, 6

      do 29. 4. kap. 7, 8, 9

      do 3. 5. kap. 10, 11, 12

      do 8. 5. kap.13, 14, 15.

      Budeme se jim věnovat v dalších vysíláních.

    • Rozhlasová inscenace, pro člověka vycepovaného českou rozhlasovou tradicí poněkud nesnesitelná. Ale uslyšíte ty herce...

    • Prosím, zhlédněte do 5.5. a udělejte rozbor jedné situace v inscenaci na základě toho, co se dozvíte z prvních tří kapitol Práce herce na sobě. Pošlete mi prosím své texty zvíci půl strany do uvedeného data.

    • Kdo už nestihl MCHT, protože ho uploader stáhl, může zkusit aspoň Malé divadlo (tedy dědice Ostrovského tradice). 

    • Barbora Pokorná analyzovala scénu ze Strýčka Váni podrobně a výstižně. Moc děkuji!

    • Už delší dobu si říkám, že by bylo pěkné, kdybyste viděli přímo Stanislavského. Konečně jsem něco vygooglila. Takto zkouší stařičký KSS Tartuffa. V té době už s herci souzní natolik, že může "šetřit" jejich i svými silami. A již dávno dává hercům dostatek prostoru k vlastní kreativitě: nenutí je, role vskutku vzniká v dialogu. 

    • V první části vidíme M. I. Moskvina, V. V. Lužského, A. L. Višnevskij, pak se objevuje V. I. Kačalov. (Druhá část filmu je úryvek z předchozího videa.)

    • Intelektuální vlivy a politické pozadí textu.

    • Ne, nebude to ta  kapela, ale bude to taky legrace.

    • Aneb trocha okultismu a závan prány